Polityka jakości
Celem polityki jakości Firmy INSEL jest dostarczanie wyrobów dla obiektów służby zdrowia i innych, o poziomie jakości spełniającym oczekiwania i wymagania Klientów, z uwzględnieniem wymagań prawnych UE i krajowych, cen i poczynań konkurencji.
Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych są:
- Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- Zapobieganie powstawaniu wyrobów nie spełniających wymagań,
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- Planowanie i dokumentowanie działań jakościowych,
- Zakupy od dostawców o wymaganej jakości,
- Zapewnienie organizacji i środków dla osiągnięcia celów jakościowych,
- Ciągłe doskonalenie wyrobów, dla zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów.
Powyższe osiągamy poprzez działania w ramach wdrożonego w INSEL Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania normy EN ISO 13485:2016.
Polityka jakości została określona przez Właściciela na podstawie kierunków rozwoju strategii Firmy INSEL. Polityka jakości jest stosowana przez wszystkich pracowników poprzez realizację wynikających z niej celów i zadań.