Usprawniamy pracę personelu medycznego
Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort pacjentowi
Podnosimy prestiż placówki
Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort pacjentowi
Podnosimy prestiż placówki
Insel » Polityka jakości
Polityka jakości firmy Insel
Celem polityki jakości Firmy INSEL jest dostarczanie wyrobów dla obiektów służby zdrowia i innych, o poziomie jakości spełniającym oczekiwania i wymagania Klientów, z uwzględnieniem wymagań prawnych UE i krajowych, cen i poczynań konkurencji.
Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych są:
- Identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- Zapobieganie powstawaniu wyrobów nie spełniających wymagań
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników
- Planowanie i dokumentowanie działań jakościowych
- Zakupy od dostawców o wymaganej jakości
- Zapewnienie organizacji i środków dla osiągnięcia celów jakościowych
- Ciągłe doskonalenie wyrobów, dla zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów.
Powyższe osiągamy poprzez działania w ramach wdrożonego w INSEL Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania normy EN ISO 13485:2016.
Polityka jakości została określona przez Właściciela na podstawie kierunków rozwoju strategii Firmy INSEL. Polityka jakości jest stosowana przez wszystkich pracowników poprzez realizację wynikających z niej celów i zadań.